I Son, Oslo, Drammen, Kristiansand, Sandnes, Bergen, Ålesund, Trondheim, Verdal og Tromsø.
Velkommen til vårt kundesenter! Her finner du svaret på hvordan du kan kontakte oss, og hvordan vi kan hjelpe deg.
For å gi deg kjappest og best mulig svar, har vi valgt å dele kundeservice i to: Care og Support. Om du er usikker på hvem du skal kontakte, så ikke vær det. Begge har felles telefonnummer, 4000 1850, og vi sørger for at du får svar på det du lurer på uansett.
Care håndterer spørsmål som ikke gjelder produkt våre direkte, men henvendelser rundt kundens forhold hos oss. Det kan være onboarding, offboarding, fakturaer eller tilleggstjenester.
care@abacus-it.no // 4000 1850
Support løser problemene eller spørsmålene du har rundt systemet du bruker. Vi har et stort team i ryggen som står klare for å hjelpe deg. Vi tilbyr også supportavtaler, der du har muligheten til å få prioritert hjelp og mer forutsigbare kostnader.
support@abacus-it.no // 4000 1850
Vi har også muligheten til å hjelpe deg via fjernstyring. Det fungerer slik at du godkjenner at vi overtar styringen av maskinen din for å rette feilen du har.
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, og har 9 lokalkontor. Vi består av 160 høyt kvalifiserte medarbeidere.
Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner for å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder. Gjennom samarbeidet i gruppen har vi tilgang på kompetanse og erfaring som gjør oss til en fleksibel totalleverandør for alle typer bedrifter.
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, med 28 lokalkontorer. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner. Vårt fokus er å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder.
Smart IT. God jobbdag.