Skip to content
Serit Logo
  • Tjenester

    Tjenester

    • Datasenter
    • Datasikkerhet
      • Data Loss Prevention (DLP)
      • Endepunktsikring fra Serit
      • Serit Sikrere Ansatt
      • Serit sikrere nettverk
      • Serit Sikkerhetsledelse
      • Tofaktorautentisering (2FA)
    • Forretningsanalyse
    • IT-infrastruktur
    • Klientdrift
      • Serit sikrere klient
    • Microsoft 365
      • Microsoft Azure  
      • Microsoft 365 Business Premium 
    • Microsoft Copilot
      • Copilot-kurs
      • Microsoft Copilot Chat
      • Microsoft Copilot i Excel – alt du må vite!
      • Microsoft Copilot i Windows 11 – din AI-assistent rett på PC-en
      • Microsoft Copilot i Teams
      • Microsoft Copilot i Power BI
      • Microsoft Copilot i Word
      • Microsoft Copilot i Outlook
      • Microsoft Copilot i PowerPoint
    • Møterom
    • Servicedesk
      • Serit servicedesk
    • Utvikling
      • Applikasjons-utvikling
    • Datasenter
    • Datasikkerhet
      • Data Loss Prevention (DLP)
      • Endepunktsikring fra Serit
      • Serit Sikrere Ansatt
      • Serit sikrere nettverk
      • Serit Sikkerhetsledelse
      • Tofaktorautentisering (2FA)
    • Forretningsanalyse
    • IT-infrastruktur
    • Klientdrift
      • Serit sikrere klient
    • Microsoft 365
      • Microsoft Azure  
      • Microsoft 365 Business Premium 
    • Microsoft Copilot
      • Copilot-kurs
      • Microsoft Copilot Chat
      • Microsoft Copilot i Excel – alt du må vite!
      • Microsoft Copilot i Windows 11 – din AI-assistent rett på PC-en
      • Microsoft Copilot i Teams
      • Microsoft Copilot i Power BI
      • Microsoft Copilot i Word
      • Microsoft Copilot i Outlook
      • Microsoft Copilot i PowerPoint
    • Møterom
    • Servicedesk
      • Serit servicedesk
    • Utvikling
      • Applikasjons-utvikling
  • Infosenter

    Fagartikler

    Optimaliser din IT-hverdag

    Gjør deg klar for Windows 11

    Copilot vs ChatGPT – Hva er forskjellen, og hvilken passer best for deg?

    Microsoft Copilot – security

    Se alle

    Referanser

    IT-tjenester i praksis

    Drifter 40 Ifront Karriere-lokasjoner

    Egga Utvikling sparer verdifulle timer med Microsoft Copilot 

    Consto gjør suksess med skreddersydd IT-system: –Et viktig konkurransefortrinn for oss

    Se alle

    Arrangementer

    Kommende arrangementer

    Webinar: Hva kan du bruke Copilot til?

    Teknologidagene i Vest 2025

    Teknologidagene i nord 2025

    Se alle

    Aktuelt

    Siste nyheter fra Serit Gruppen

    Få en mer effektiv arbeidsdag med Copilot-kurs

    23. May 2025

    Serit setter cyberangrep på dagsordenen 

    28. March 2025

    Drømmer om å komme først inn på oppløpet i Trondheim! 

    24. February 2025

    Se alle

  • Kontakt
  • Ansatte
  • Karriere
  • Support Support Ikon
    • Serit AS
    • Serit Eltele
    • Serit Hålogaland
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Tromsø
    • Serit Prodata
    • Impero IT
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
  • Support Support Ikon
    • Serit AS
    • Serit Eltele
    • Serit Hålogaland
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Tromsø
    • Serit Prodata
    • Impero IT
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Serit Logo
  • Forside
  • Tjenester
  • Fagartikler
  • Referanser
  • Arrangementer
  • Aktuelt
  • Karriere
  • Om Serit
  • Ansatte
  • Nettbutikk
  • Kontakt
  • Support
    • Serit Eltele Kundesenter
    • Serit Hålogaland Kundesenter
    • Serit Itum Kundesenter
    • Serit Nidaros Kundesenter
    • Serit Tromsø Kundesenter
    • Impero IT
    • Serit Prodata

Serit Eltele Kundesenter

På denne siden har vi samlet viktig informasjon til kunder som ønsker support eller annen hjelp. Vårt kundesenter på nett skal gjøre det enklere for deg som kunde. Meld inn saker i sakssystemet vårt og sjekk status når du vil.

Våre servicenivåer

 

Registrere sak

  1. Velg Opprett sak
  2. Fyll ut skjemaet og registrer din sak.
  3. Du får umiddelbart opp ditt saksnummer på skjermen som en bekreftelse på at saken er registrert i vårt system.
  4. Har du vært i kontakt med oss i forbindelse med at du ønsker å reklamere på utstyr? Vennligst fyll ut dette skjemaet.

 

Velferdsteknologi

Serit Eltele leverer velferdsteknologi til mange kommuner. Har du ansvar for å bestille inn utstyr til institusjonen eller hjemmet, eller trenger din kommune support? Nedenfor finner du lenker til ulike skjemaer. Ta gjerne kontakt med oss på velferd@eltele.serit.no eller 40 01 63 00 hvis du ikke finner det du leter etter. Vi er her for å hjelpe deg.

 

Følg med på status på din sak

  • Logg inn
  • Hvis du ikke er registrert bruker, velger du Logg inn og deretter Registrer deg. Du kan logge inn umiddelbart etterpå
  • Glemt passord? Velg Logg inn og deretter Glemt passord, så sender vi deg en lenke på e-post sånn at du enkelt kan oppdatere passordet ditt

 

Finner du ikke det du leter etter på denne siden så må du gjerne kontakte oss på post@eltele.serit.no eller 40 01 63 00. Vi er her for å hjelpe deg.

 

Alltid tilgjengelig

Vi skal yte god service og være tilgjengelig for kundene våre. Vi vet at ønsket om forutsigbarhet og behovet for tilgang til support varierer fra bedrift til bedrift. Derfor tilbyr vi 4 ulike servicenivåer. Nivå 1 inngår i alle våre tjenester. Ta kontakt med oss hvis du vil vite hva som gjelder for din bedrift eller hvis du vil oppgradere din serviceavtale.

 

Åpenhetsloven

Åpenhetsloven skal fremme virksomheters respekt for grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, og sikre allmenheten tilgang til informasjon. Du kan lese Serit Elteles redegjørelse ved å klikke på denne linken.

Våre spesialfelt

Om Serit gruppen

Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, og har 9 lokalkontor. Vi består av 160 høyt kvalifiserte medarbeidere.

Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner for å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder. Gjennom samarbeidet i gruppen har vi tilgang på kompetanse og erfaring som gjør oss til en fleksibel totalleverandør for alle typer bedrifter.

Kontaktinfo

  • Telefon:

    400 16 300

  • E-post:

    post@eltele.serit.no

  • Adresse:

    Markveien 38B, 9510 Alta

    Johan Grønvighs gate 8, 9800 Vadsø

  • Support:

    400 16 300

Brukerstøtte

Kundesenter

Fjernstyring

Opprett sak

Kontakt oss

Kontakt

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Kontaktskjema Eltele

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Serit logo hvit

Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, med 28 lokalkontorer. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner. Vårt fokus er å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder.

Smart IT. God jobbdag.

Navigasjon

Tjenester

Referanser

Aktuelt

Arrangementer

Kontakt oss

Finn nærmeste Serit kontor

Ansatte

Bli forhandler

Vil du bli en av oss?

Support

Om Serit

Etiske retningslinjer

Miljøfyrtårn

Bærekraftstrategi

Personvernerklæring

Nettbutikk

Vi sponser

Nyhetsbrev

Nyhetsbrevpåmelding

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Linkedin Youtube Facebook
Aruba
Microsoft
HP
Dell Platinum
Lenovo
Apple Reseller Autorisert 4
Fortinet
Samsung
logitech
Saga Hvit Liggende Logo
Aruba
Microsoft
HP
Dell Platinum
Lenovo
Apple Reseller Autorisert 4
Fortinet
Samsung
logitech
Saga Hvit Liggende Logo