Velkommen til Serit Hålogaland sitt kundesenter. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – så ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.
Vi i Serit Hålogaland styrer unna automatiserte svar og generelt upersonlig service. Det er viktig for oss at du som kunde får svar på alle dine spørsmål, store som små, så raskt som mulig. Derfor har Serit Hålogaland en veletablert servicedesk som skal gjøre det lettere for deg som kunde. Servicedesken vurderer problemene dine, de kan løse det meste og kan eventuelt sende en konsulent til deg dersom det er nødvendig. Det vil si at du skal kunne få hjelp ved ett kontaktpunkt hos oss.
Vi kan hjelpe deg med: Bestillinger – Oppdragshåndtering – Support – Logistikk – Salg
Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter:
Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi kanskje hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi «overtar» styringen av din maskin for feilretting.
Slik går du frem:
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, og har 9 lokalkontor. Vi består av 160 høyt kvalifiserte medarbeidere.
Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner for å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder. Gjennom samarbeidet i gruppen har vi tilgang på kompetanse og erfaring som gjør oss til en fleksibel totalleverandør for alle typer bedrifter.
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, med 12 lokalkontorer. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner. Vårt fokus er å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder.
Smart IT. God jobbdag.