Velkommen til Serit sitt kundesenter i Notodden. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – så ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.
Våre kunderådgivere er tilgjengelige for å sikre stabil og sikker drift
Serit Notodden har etablert et kundesenter som skal gjøre det lettere for deg som kunde. Det vil si at du skal kunne få hjelp ved ett kontaktpunkt hos oss. Hvis vi ikke kan hjelpe deg med en gang, finner vi raskt ut hvem som kan utføre oppdraget og hvordan vi kan løse ditt problem.
Vi kan hjelpe deg med: Bestillinger – Oppdragshåndtering – Support – Logistikk – Salg
Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring
Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi kanskje hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi “overtar” styringen av din maskin for feilretting.
Slik går du frem:
Vi har arkiv og historien til alle gjeldende og tidligere saker med svar: Kontroller sak
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, og har 9 lokalkontor. Vi består av 160 høyt kvalifiserte medarbeidere.
Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner for å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder. Gjennom samarbeidet i gruppen har vi tilgang på kompetanse og erfaring som gjør oss til en fleksibel totalleverandør for alle typer bedrifter.
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, med 12 lokalkontorer. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner. Vårt fokus er å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder.
Smart IT. God jobbdag.