Fremhevet bilde

Serit Bergen Kundesenter

Hvor finner du Serit Bergen? 

Velkommen til Serit Bergen sitt kundesenter.

Vi er tilgjengelige hver yrkedag mellom 07:00 – 16:00 på telefon 97 56 56 56 og på epost: support@fjordane.serit.no

Våre kunderådgivere er tilgjengelige for å sikre stabil og sikker drift.

Serit Bergen har etablert et kundesenter, sammen med Serit Fjordane IT, som skal gjøre det lettere for deg som kunde. Det vil si at du skal kunne få hjelp ved ett kontaktpunkt hos oss. Hvis vi ikke kan hjelpe deg med en gang, finner vi raskt ut hvem som kan utføre oppdraget og hvordan vi kan løse ditt problem.

Vi kan hjelpe deg med: Bestillinger – Oppdragshåndtering – Support – Logistikk – Salg

Våre kunderådgivere er tilgjengelige fra kl 07:00 – kl 16:00 alle yrkedager.

Innmelding av feil og oppdrag:

Vi har et system for å holde oversikt på oppdrag, innmeldte feil og aktiviteter knyttet til dette. I dette systemet kan du selv melde inn saker og følge fremdriften.

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter (i prioritert rekkefølge):

  1. Innmelding av sak direkte i vår kundeportal (for registrerte brukere)
  2. Beskrivelse av problem eller oppdrag sendes til support@fjordane.serit.no
  3. Telefon: + 47 97 56 56 56 

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring.

Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi kanskje hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi “overtar” styringen av din maskin for feilretting. Klikk deg inn på Teamviewer i høyre sidebar.

Har du spørsmål rundt salgs- og leveringsvilkår?

Her finner du våre salgs- og leveringsvilkår: