Velkommen til Serit Bergen sitt kundesenter.
Vi er tilgjengelige hver yrkedag mellom 07:00 – 16:00 på telefon 97 56 56 56 og på epost: support@fjordane.serit.no
Serit Bergen har etablert et kundesenter, sammen med Serit Fjordane IT, som skal gjøre det lettere for deg som kunde. Det vil si at du skal kunne få hjelp ved ett kontaktpunkt hos oss. Hvis vi ikke kan hjelpe deg med en gang, finner vi raskt ut hvem som kan utføre oppdraget og hvordan vi kan løse ditt problem.
Vi kan hjelpe deg med: Bestillinger – Oppdragshåndtering – Support – Logistikk – Salg
Våre kunderådgivere er tilgjengelige fra kl 07:00 – kl 16:00 alle yrkedager.
Vi har et system for å holde oversikt på oppdrag, innmeldte feil og aktiviteter knyttet til dette. I dette systemet kan du selv melde inn saker og følge fremdriften.
Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter (i prioritert rekkefølge):
Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi kanskje hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi “overtar” styringen av din maskin for feilretting. Klikk deg inn på Teamviewer i høyre sidebar.
Her finner du våre salgs- og leveringsvilkår: