Fremhevet bilde

Serit Eltele Kundesenter

Hvor finner du Serit Eltele? 

På denne siden har vi samlet viktig informasjon til kunder som ønsker support eller annen hjelp. Vårt kundesenter på nett skal gjøre det enklere for deg som kunde. Meld inn saker i sakssystemet vårt og sjekk status når du vil.

Registrere sak

  • Velg Opprett sak
  • Fyll ut skjemaet og registrer din sak.
  • Du får umiddelbart opp ditt saksnummer på skjermen som en bekreftelse på at saken er registrert i vårt system.

  • Har du vært i kontakt med oss i forbindelse med at du ønsker å reklamere på utstyr? Vennligst fyll ut dette skjemaet.

Velferdsteknologi

Serit Eltele leverer velferdsteknologi til mange kommuner. Har du ansvar for å bestille inn utstyr til institusjonen eller hjemmet, eller trenger din kommune support? Nedenfor finner du lenker til ulike skjemaer. Ta gjerne kontakt med oss på velferd@.serit.eltele.no eller 40 01 63 00 hvis du ikke finner det du leter etter. Vi er her for å hjelpe deg.

Følg med på status på din sak

  • Logg inn
  • Hvis du ikke er registrert bruker, velger du Logg inn og deretter Registrer deg. Du kan logge inn umiddelbart etterpå
  • Glemt passord? Velg Logg inn og deretter Glemt passord, så sender vi deg en lenke på e-post sånn at du enkelt kan oppdatere passordet ditt

Finner du ikke det du leter etter på denne siden så må du gjerne kontakte oss på post@eltele.no eller 40 01 63 00. Vi er her for å hjelpe deg.

Alltid tilgjengelig

Vi skal yte god service og være tilgjengelig for kundene våre. Vi vet at ønsket om forutsigbarhet og behovet for tilgang til support varierer fra bedrift til bedrift. Derfor tilbyr vi 4 ulike servicenivåer. Nivå 1 inngår i alle våre tjenester. Ta kontakt med oss hvis du vil vite hva som gjelder for din bedrift eller hvis du vil oppgradere din serviceavtale.