Fremhevet bilde

Serit Eltele Kundesenter

Hvor finner du Serit Eltele? 

På denne siden har vi samlet viktig informasjon til kunder som ønsker support eller annen hjelp. Vårt kundesenter på nett skal gjøre det enklere for deg som kunde. Meld inn saker i sakssystemet vårt og sjekk status når du vil.

Registrere sak

  • Velg Opprett sak
  • Fyll ut skjemaet og registrer din sak
  • Du får umiddelbart opp ditt saksnummer på skjermen som en bekreftelse på at saken er registrert i vårt system

Følg med på status på din sak

  • Logg inn
  • Hvis du ikke er registrert bruker, velger du Logg inn og deretter Registrer deg. Du kan logge inn umiddelbart etterpå
  • Glemt passord? Velg Logg inn og deretter Glemt passord, så sender vi deg en lenke på e-post sånn at du enkelt kan oppdatere passordet ditt

Finner du ikke det du leter etter på denne siden så må du gjerne kontakte oss på post@eltele.no eller 40 01 63 00. Vi er her for å hjelpe deg.

Alltid tilgjengelig

Vi skal yte god service og være tilgjengelig for kundene våre. Vi vet at ønsket om forutsigbarhet og behovet for tilgang til support varierer fra bedrift til bedrift. Derfor tilbyr vi 4 ulike servicenivåer. Nivå 1 inngår i alle våre tjenester. Ta kontakt med oss hvis du vil vite hva som gjelder for din bedrift eller hvis du vil oppgradere din serviceavtale.