Fremhevet bilde

Serit Harstad Kundesenter

Hvor finner du Serit Harstad? 

Hva kan vi hjelpe deg med?

Velkommen til Serit Harstad og Sortland sitt kundesenter. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – så ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Våre kunderådgivere er tilgjengelige for å sikre stabil og sikker drift.

Vi i Serit Harstad og Sortland styrer unna automatiserte svar og generelt upersonlig service. Det er viktig for oss at du som kunde får svar på alle dine spørsmål, store som små, så raskt som mulig. Derfor har Serit Harstad og Sortland en veletablert servicedesk som skal gjøre det lettere for deg som kunde. Servicedesken vurderer problemene dine, de kan løse det meste og kan eventuelt sende en konsulent til deg dersom det er nødvendig. Det vil si at du skal kunne få hjelp ved ett kontaktpunkt hos oss.

Vi kan hjelpe deg med: Bestillinger – Oppdragshåndtering – Support – Logistikk – Salg

Innmelding av feil og oppdrag:

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter:

  1. Beskrivelse av problem eller oppdrag sendes til:  support@harstad.serit.no
  2. Bestillinger tas via vår nettbutikk eller til e-post: salg@harstad.serit.no
  3. Telefon : +47 77 00 27 50

Innmelding av driftsproblemer for datasenterkunder

Ved kritisk driftsstans ring døgnbemannet vakttelefon på telefon + 47 99 25 19 11

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring.

Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi kanskje hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi «overtar» styringen av din maskin for feilretting.

Slik går du frem:

  • Klikk på Team Viewer logoen til høyre 
  • Da får du lastet ned klienten
  • Oppgi ID til konsulenten