Fremhevet bilde

Serit iDrift Kundesenter

Hvor finner du Serit iDrift? 

På denne siden har vi samlet viktig informasjon til våre kunder som ønsker support eller annen hjelp.

Support for kunder med driftsavtale:

  • Send epost til support@idrift.no med en kort beskrivelse av saken.
  • Logg saken direkte i kundeportalen (dersom du har bruker)
  • Chat med en av våre konsulenter på support
  • Lag ny sak direkte fra din PC gjennom programmet Serit iDrift (kun for iDrift Automate kunder)
  • Ring 53 47 22 00, tast 5.

Support for kunder uten driftsavtale:

  • Send epost til post@idrift.no med en kort beskrivelse av saken.
    Det vil bli belastet et oppstartsgebyr dersom kunden ikke har driftsavtale eller annen relevant avtale.
  • Ring 53 47 22 00

Tjenester og abonnement

Tjenester som blir fakturert som abonnement har normalt en gjensidig oppsigelsestid på 6 måneder ved oppstart, deretter 3 måneder. Det finnes noen tjenester som har avvikende oppsigelsestid, men det vil gå fram av signert avtale. Les mer om våre generelle vilkår her: Generelle vilkår Serit iDrift.

Reklamasjon på leveranser, fakturaklager

Dersom du ønsker å reklamere på varer eller tjenester som vi har levert, eller har spørsmål til faktura, send epost til fakturaklage@idrift.serit.no.