Serit iDrift Kundesenter
Hvor finner du Serit iDrift?
På denne siden har vi samlet viktig informasjon til våre kunder som ønsker support eller annen hjelp.
Support for kunder med driftsavtale:
- Send epost til support@idrift.no med en kort beskrivelse av saken.
- Logg saken direkte i kundeportalen (dersom du har bruker)
- Chat med en av våre konsulenter på support
- Lag ny sak direkte fra din PC gjennom programmet Serit iDrift (kun for iDrift Automate kunder)
- Ring 53 47 22 00, tast 5.
Support for kunder uten driftsavtale:
- Send epost til post@idrift.no med en kort beskrivelse av saken.
Det vil bli belastet et oppstartsgebyr dersom kunden ikke har driftsavtale eller annen relevant avtale. - Ring 53 47 22 00
Tjenester og abonnement
Tjenester som blir fakturert som abonnement har normalt en gjensidig oppsigelsestid på 6 måneder ved oppstart, deretter 3 måneder. Det finnes noen tjenester som har avvikende oppsigelsestid, men det vil gå fram av signert avtale. Les mer om våre generelle vilkår her: Generelle vilkår Serit iDrift.
Reklamasjon på leveranser, fakturaklager
Dersom du ønsker å reklamere på varer eller tjenester som vi har levert, eller har spørsmål til faktura, send epost til fakturaklage@idrift.serit.no.