Fremhevet bilde

Serit Møre Kundesenter

Hvor finner du Serit Møre? 

Velkommen til Serit Møre sitt kundesenter. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – så ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring.

Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi “overtar” styringen av din maskin for feilretting. Til høyre på siden klikker du på knappen som heter “Fjernstyring” og oppgir ID-nummer til konsulenten du er i kontakt med.

Innmelding av feil og oppdrag:

Vi har et system for å holde oversikt på oppdrag, innmeldte feil og aktiviteter knyttet til dette. I dette systemet kan du selv melde inn saker og følge fremdriften.

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter (i prioritert rekkefølge):

  1. Innmelding av sak direkte i vår kundeportal (for registrerte brukere)
  2. Beskrivelse av problem eller oppdrag sendes til helpdesk@more.serit.no
  3. Telefon: + 47 71 11 96 06