Office 365 har de siste årene tronet på toppen av de mest populære samhandlings- og produktivitetsverktøyene i norske bedrifter. Dette overrasker ikke oss i Serit, Office 365 gir deg nemlig alt du trenger for økt produktivitet og samhandling, alt levert fra nettskyen.

 

Når du velger Office 365 fra Serit, tilbyr vi full fleksibilitet. Vi tilbyr fire ulike pakker, for at din bedrift skal kunne velge den pakken som oppfyller deres behov. Alle pakker kan tilpasses etter behov og endringer, og kan skaleres opp og ned etter antall brukere dersom det blir endringer i bedriften.

I denne artikkelen vil vi fortelle deg litt om alle de ulike applikasjonene som følger med i de ulike Office 365-pakkene. Her kan du lese mer om hva som er inkludert i de fire pakkene Serit tilbyr.

Applikasjoner og tjenester i Office 365

I alle våre pakker, uansett om du velger den minste eller største inkluderer det alltid følgende programmer:

Exchange – E-postløsning for bedrifter

Exhange er en profesjonell e-post og -kalendertjenestene fra Microsoft. Med Exchange får du en personlig og smart innboks, som tilpasser seg måten du jobber på. Den prioriterer e-postene som er viktige for deg, og tilpasser seg din arbeidsstil så du kan jobbe mer effektivt. Tjenesten er svært fleksibel, stabil og trygg.

OneDrive

OneDrive er en skybasert lagringstjeneste for oppbevaring og deling av filer. Med OneDrive får du tilgang til alle dine filer fra alle dine enheter. Filene dine håndteres på en trygg og god måte og er tilgjengelig for deg uansett hvilken enhet du ønsker å aksessere filene dine fra.

SharePoint

SharePoint er en samhandlingsplattform som lar brukerne organisere, lagre og dele informasjon på tvers av enheter. Enkelt forklart er SharePoint «motoren» som gjør dokumentflyten og samhandlingen enda bedre i Office 365. SharePoint lar deg også samarbeide med flere forfattere i et dokument, og organiserer filene dine så de blir lettere å finne, samt umiddelbart tilgjengelige. Du kan se på Sharepoint som et felles lagringsområde i nettskyen der du kan lage grupper, intranett, samhandlingrom og felles filbiblioteker.

Skype for Business

Skype for Business gir deg muligheten til tale- og videoanrop, direktemeldinger, nettmøter, samt tilstedeværelsesstatus i et enkelt og brukervennlig program. Med Skype for Business kan du holde videokonferanser for opptil 250 deltakere.

Microsoft Teams

I Microsoft Teams kan du opprette team eller grupper, og samle de involverte i et prosjekt. I Teams kan du kommunisere, dele dokumenter, opprette møter og legge til de verktøyene som er nødvendige for at prosjektflyten og samarbeidet skal bli så bra som mulig. Teams er egentlig en samlingsportal av andre tjenester i Office 365. Den gir deg tilgang til Sharepoint, Skype, Kalender, Onedrive, Planner, OneNote med mer, gjennom ett grensesnitt. Teams er kommet for å bli.

I vår minste pakke, Business Essentials følger også nettversjoner av Outlook, Word, Excel og PowerPoint med.

Registrer deg her for en times kostnadsfri rådgivning og demonstrasjon av Office 365 for din bedrift.

Andre programmer inkludert i Serits Office 365 pakker

Tjeneste nevnt over følger med i alle Serits pakker. Pakkene er designet for at alle bedrifter skal kunne få tilgang til de tjenestene som bedriften har mest behov for. Hvilke tjenester som følger med, kan også tilpasses og skaleres etter deres behov.

Outlook

Outlook er Microsofts velkjente e-postprogram for sending, mottak og behandling av e-post, samt kontakter og kalenderoppføringer. Bruker du Outlook gjennom Office 365, kan den synkroniseres mot Microsoft Exchange, og SharePoint for enklere deling.

Word

Microsoft Office Word ble utviklet i 1983, men er fortsatt den dag i dag et av verdens mest brukte tekstbehandlingsprogrammer.

Excel

Excel er Microsofts bransjeledende regneark med avanserte matematiske funksjoner og formler. Excel forsterkes av intelligens og lærer mønstrene dine og organiserer dataene dine for å spare deg for tid. Ved å benytte Excel i Office 365, kan du arbeide i samme fil fra alle enheter.

PowerPoint

PowerPoint er den beste programvaren for presentasjoner for møter, konferanser og forretningsforslag. I Office 365 kan du dele og redigere presentasjonen sammen med andre, og ha tilgang til presentasjonene dine fra alle enheter for enklere oppkobling på farten.

OneNote

OneNote er en digital notatblokk, hvor du enkelt kan føre notater fra møter, ideer og samle tankene dine på et trygt sted. Dokumenter er søkbare, og du kan dele notater med andre kollegaer og få tilbakemeldinger og innspill.

Access (kun på PC)

Access er et verktøy der du kan utvikle forretningsprogrammer ut ifra maler eller fra bunnen av. Med Access trenger du ikke være utvikler for å lage profesjonelle databaser eller nettprogrammer.

Øvrige tjenester

I vår pakke «Enterprise E1» får du også tilgang til Yammer. Det er et samarbeidsverktøy som ligner de sosiale mediene vi er kjent med i dag, bare innen bedriften. Du kan starte samtaler, dele kunnskap og danne et fellesskap på ett og samme sted. Din bedrift kan samle idéer og tilbakemeldinger fra alle kolleger, og bygge videre på andres arbeid og oppnå bedre resultater.

I Serits «Enterprise E3» får du også tilgang til Publisher. Et program som bare er tilgjengelig på PC, og som lar deg redigere og designe bilder, lage nyhetsbrev, brosjyrer, postkort og annet markedsføringsmateriale.

Kontakt Serit for en times rådgivning rundt Office 365

Både for deg som allerede har Office 365, og deg som er interessert i å skaffe det til din bedrift, tilbyr Serit en times kostnadsfri rådgivning. For dere som allerede bruker O365, kan dere få opplæring i hvordan dere får best mulig utnyttelse av Office-pakken.

Og for deg som lurer på mer, eller som ønsker å finne ut hvilken pakke som passer best for deres behov, anbefaler vi dere å ta kontakt med oss for en hyggelig prat.

Bestill en times rådgivning fra oss i Serit her.