Skip to content
Serit Logo
  • Tjenester
  • Infosenter
  • Kontakt
  • Ansatte
Meny
  • Tjenester
  • Infosenter
  • Kontakt
  • Ansatte
Søk
Lukk
  • Support Support Ikon
    • Serit Oslo
    • Serit Tromsø
    • Serit Hålogaland
    • Serit Nidaros
    • Serit Itum
    • Comtec
    • Datalink IT
    • ITStyring
    • Serit Eltele
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Meny
  • Support Support Ikon
    • Serit Oslo
    • Serit Tromsø
    • Serit Hålogaland
    • Serit Nidaros
    • Serit Itum
    • Comtec
    • Datalink IT
    • ITStyring
    • Serit Eltele
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Serit Logo
  • Tjenester

    Tjenester

    • Datasenter
    • Datasikkerhet
    • Forretningsanalyse
    • IT-infrastruktur
    • Klientdrift
    • Microsoft
    • Møterom
    • Servicedesk
    • Telefoni
    • Utvikling

    Bransjer

    Havbruk

    Velferdsteknologi

    Kommune

    Bygg og anlegg

  • Infosenter

    Fagartikler

    Optimaliser din IT-hverdag

    Spar tid og penger ved lagring i skyen

    Se alle

    Referanser

    IT-tjenester i praksis

    – Det råeste vi har vært borti!

    Flere bedrifter ønsker å leie framfor å eie

    Entreprenør med datasikkerhet i høysetet

    Se alle

    Arrangementer

    Kommende arrangementer

    Se alle

    Aktuelt

    Siste nyheter fra Serit Gruppen

    Nordmenn dårligst på å beskytte e-post

    21. juni 2022

    Gaming gir verdifull kompetanse

    21. april 2022

    Er vi så gode som vi liker å tro?

    18. april 2022

    Se alle

  • Kontakt
  • Ansatte
Søk
Lukk
  • Support Support Ikon
    • Serit Oslo
    • Serit Tromsø
    • Serit Hålogaland
    • Serit Nidaros
    • Serit Itum
    • Comtec
    • Datalink IT
    • ITStyring
    • Serit Eltele
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Meny
  • Support Support Ikon
    • Serit Oslo
    • Serit Tromsø
    • Serit Hålogaland
    • Serit Nidaros
    • Serit Itum
    • Comtec
    • Datalink IT
    • ITStyring
    • Serit Eltele
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Serit Logo
Søk
Lukk
  • Forside
  • Tjenester
  • Fagartikler
  • Referanser
  • Aktuelt
  • Om Serit
  • Ansatte
  • Nettbutikk
  • Kontakt
Meny
  • Forside
  • Tjenester
  • Fagartikler
  • Referanser
  • Aktuelt
  • Om Serit
  • Ansatte
  • Nettbutikk
  • Kontakt

Fagartikler

Spar tid og penger ved lagring i skyen

Se alle

Referanser

– Det råeste vi har vært borti!

Flere bedrifter ønsker å leie framfor å eie

Entreprenør med datasikkerhet i høysetet

Se alle

Arrangementer

Se alle

Aktuelt

Nordmenn dårligst på å beskytte e-post

Gaming gir verdifull kompetanse

Er vi så gode som vi liker å tro?

Se alle

Er vi så gode som vi liker å tro?

  • 18. april 2022

Gode tilbakemeldinger er selvsagt viktige. Men skal vi bli enda bedre, må noen fortelle oss hvordan vi skal bli det.

– Dette er det bare kundene våre som kan si noe om, det er de som sitter på sannheten. Det sier Håvard R. Bellika i etterkant av Serit Eltele sin årlige undersøkelse rundt kundetilfredshet.

Mange flere svarte
Salgssjefen ved Alta-kontoret er godt fornøyd med at svarprosenten på kundeundersøkelsen økte fra 29 til hele 41 prosent fra i fjor.​ – Det er utrolig bra, og det er gledelig å se at den totale kundetilfredsheten øker. Dette er det flere grunner til, blant annet ser vi at veletablerte samarbeid og god forståelse av kundenes drift og behov er viktige faktorer for kundene. Det samme er kjennskapen og tilliten til våre ansatte, kompetanse, rask respons og god veiledning. Ikke minst ser det ut til at kundenes oppfatning av vår evne til å faktisk levere relevante produkter er god. 

Det lokale betyr noe
Så er det sånn med IT-tjenester som med andre varer og tjenester; konkurransen er beinhard og butikken trenger ikke ligge i nabolaget for at det skal være enkelt og trygt for kunden å handle. – Lokal tilhørighet og nærheten til oss er likevel viktig for kundene våre, fastslår Bellika. 

Undersøkelsen viser at Serit Eltele har hatt god utvikling med tanke på hvordan kundemassen vurderer produkter, leveranser og oppfølging. Dette er noen av fokusområdene som ble vektlagt i undersøkelsen, og som viser en positiv økning sammenlignet med forrige undersøkelse: 

  • Evnen til å gi råd om riktige løsninger for kundenes IT-behov 
  • Konkurransedyktige priser og betingelser 
  • Tiden fra avtaleinngåelse til leveranse
  • IT-konsulentenes serviceinnstilling 
  • Mulighet for support utenom ordinær åpningstid 
Håvard R. Bellika 01
Salgssjef i Serit Eltele, Håvard R. Bellika, takker kundene for viktige tilbakemeldinger.

Bellika sier at dette alt i alt selvsagt er meget bra, men at Serit Eltele fortsatt skal jobbe for å strekke seg enda lengre. – Vi ser blant annet at informasjonsbehovet til våre kunder endrer seg. De vil at vi skal bli bedre til å informere dem om nye muligheter og produkter. Behovet for rådgivning øker, tilbakemeldingene taler for seg og viser at vi ikke er gode nok til å fortelle dem om det som er nytt. Dette må vi må ta til oss, sier han, og nevner flere ting som må vektlegges i tida som kommer: 

  • Tiltak som imøtekommer kundenes informasjonsbehov rundt nye muligheter og produkter 
  • Økt fokus på rådgiving
  • Økt fokus på personlig oppfølging av kunder, blant annet gjennom årlige gjennomganger av løsninger og status 
  • Flere webinarer/seminarer som tematiserer teknologiske løsninger/brukseksempler/kundecase ​ 

Avslutningsvis opplyser salgssjefen at de som svarte på årets undersøkelse vil få en påskjønnelse. Det er viktig for han å påpeke at tilbakemeldingene er verdifulle førstehåndsopplysninger. – Som en takk for hjelpa vil det komme med en gave på neste faktura fra oss. I tillegg har to av de som svarte blitt trukket ut som vinnere av en Sonos Roam-høyttaler.

Fagverktøy AS i Alta har vært kunde hos Serit Eltele i mange år, og kan mye om kundens forventninger til en IT-leverandør. Gunvald Isaksen svarte på kundeundersøkelsen og ble trukket ut som én av to heldige vinnere av en Sonos Roam smarthøytaler. Her overlevert av bedriftsrådgiver, Marie W. Kristensen.

Kontakt meg eller fyll ut skjemaet under

Serit Oslo

Serit Tromsø

Serit Hålogaland

Serit Eltele

Serit ITstyring

Serit Comtec

Serit Datalink IT

Serit Itum

Serit Nidaros

  • Richard Hægermark
  • richard.haegermark@serit.no
  • 928 92 894
  • Torgeir Solberg
  • torgeir.solberg@tromso.serit.no
  • 934 14 555
  • Asle Pedersen
  • asle.pedersen@harstad.serit.no
  • 992 87 070
  • Håvard R. Bellika
  • havard.bellika@eltele.serit.no
  • 906 01 645
  • Tommy Rasmussen
  • tommy@itstyring.no
  • 997 10 997
  • Thomas Sørensen
  • thomas@comtec.no
  • 908 78 008
  • Jan I Christiansen
  • jc@datalinkit.no
  • 990 90 456
  • Olav Andreassen
  • olav.andreassen@itum.serit.no
  • 992 23 188
  • Fride Skjefte
  • fride.skjefte@nidaros.serit.no
  • 404 82 140

Kontakt meg eller fyll ut skjemaet

Kontaktskjema Oslo

Kontaktskjema Eltele

Kontaktskjema Hålogaland

Kontaktskjema Itum

Kontaktskjema Nidaros

Kontaktskjema Tromsø

Kontaktskjema Comtec

Kontaktskjema Datalink IT

Kontaktskjema ITstyring

Kontaktskjema ProData Kirkenes

Serit logo hvit

Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, med 12 lokalkontorer. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner. Vårt fokus er å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder.

Smart IT. God jobbdag.

Smart IT. God jobbdag.

Navigasjon

Tjenester

Referanser

Aktuelt

Arrangementer

Kontakt oss

Finn nærmeste Serit kontor

Ansatte

Bli forhandler

Vil du bli en av oss?

Support

Om Serit

Etiske retningslinjer

Miljøfyrtårn

Bærekraftstrategi

Personvernerklæring

Nettbutikk

Nyhetsbrev

Nyhetsbrevpåmelding

Linkedin Youtube Facebook
Linkedin Youtube Facebook
Aruba
Microsoft
HP
Dell Platinum
Lenovo
Apple Reseller Autorisert 4
Fortinet
Samsung
logitech
Saga Hvit Liggende Logo
Aruba
Microsoft
HP
Dell Platinum
Lenovo
Apple Reseller Autorisert 4
Fortinet
Samsung
logitech
Saga Hvit Liggende Logo
Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å gjøre ditt besøk på nettstedet så godt som mulig. Ved å klikke på «Aksepter» godkjenner du alle informasjonskapsler. Hvis det er visse typer du ikke ønsker å godkjenne, kan du alltid gjøre endringer i innstillinger for informasjonskapsler.
Les mer om personvern.
Innstillinger for informasjonskapslerAkseptér
Personvern- og cookie-policy

Innstillinger for informasjonskapsler

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din mens du navigerer gjennom nettstedet. Ut av disse informasjonskapslene lagres informasjonskapslene som er kategorisert som nødvendige i nettleseren din, da de er avgjørende for å fungere med grunnleggende funksjoner på nettstedet. Vi bruker også tredjeparts informasjonskapsler som hjelper oss med å analysere og forstå hvordan du bruker dette nettstedet. Disse informasjonskapslene lagres bare i nettleseren din med ditt samtykke. Du har også muligheten til å velge bort disse informasjonskapslene. Men å velge bort noen av disse informasjonskapslene kan ha en innvirkning på nettleseropplevelsen din.
Nødvendige

Disse støtter opp under kjernefunksjonalitet knyttet til sikkerhet. Vi har vurdert disse som nødvendige, og de lagres derfor uten foregående samtykke.

Webanalyse og markedsføring

Informasjonskapsler for webanalyse og markedsføring brukes for å forstå hvordan besøkende bruker nettsiden. Disse informasjonskapslene gir opplysninger om antall besøkende, hvor trafikken kommer fra osv.

Lagre og godta

Please share your location to continue.

Check our help guide for more info.

share your location