Skip to content
Serit Logo
  • Tjenester
  • Infosenter
  • Kontakt
  • Ansatte
  • Karriere
Meny
  • Tjenester
  • Infosenter
  • Kontakt
  • Ansatte
  • Karriere
Søk
Close this search box.
  • Support Support Ikon
    • Serit AS
    • Serit Eltele
    • Serit Hålogaland
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Tromsø
    • Serit Comtec
    • Datalink IT
    • ITstyring
    • ProData
    • CentPro
    • Impero IT
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Meny
  • Support Support Ikon
    • Serit AS
    • Serit Eltele
    • Serit Hålogaland
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Tromsø
    • Serit Comtec
    • Datalink IT
    • ITstyring
    • ProData
    • CentPro
    • Impero IT
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Serit Logo
  • Tjenester

    Tjenester

    • Datasenter
    • Datasikkerhet
      • Serit Sikker Ansatt
    • Forretningsanalyse
    • IT-infrastruktur
    • Klientdrift
      • Klient som en tjeneste
    • Microsoft
    • Møterom
    • Servicedesk
      • Servicedesk som en tjeneste
    • Telefoni
    • Utvikling
      • Applikasjons-utvikling

    Bransjer

    Havbruk

    Velferdsteknologi

    Kommune

    Bygg og anlegg

  • Infosenter

    Fagartikler

    Optimaliser din IT-hverdag

    Hvordan kan systemutvikling effektivisere arbeidsprosesser?

    Hvordan kan datavarehus bidra til god business intelligence?

    Copilot Microsofts AI

    Se alle

    Referanser

    IT-tjenester i praksis

    Trofast og kompetent IT-leverandør i over 30 år

    Digitalisering av Liøya barnehage

    Serit bidro til kostnadsbesparende tiltak ved Lerøys oppdrettsanlegg

    Se alle

    Arrangementer

    Kommende arrangementer

    Frokostseminar – Utforsk mulighetene med Microsoft Copilot og kunstig intelligens

    I Alta; Eksklusiv samling for kommuner!

    Ledersamling velferdsteknologi, Alta

    Se alle

    Aktuelt

    Siste nyheter fra Serit Gruppen

    Comtec blir Serit Comtec

    15. mai 2023

    Serit Gruppen etablerer seg sentralt i Oslo

    8. mars 2023

    Nå er Serit også i Østfold

    21. februar 2023

    Se alle

  • Kontakt
  • Ansatte
  • Karriere
Søk
Close this search box.
  • Support Support Ikon
    • Serit AS
    • Serit Eltele
    • Serit Hålogaland
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Tromsø
    • Serit Comtec
    • Datalink IT
    • ITstyring
    • ProData
    • CentPro
    • Impero IT
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Meny
  • Support Support Ikon
    • Serit AS
    • Serit Eltele
    • Serit Hålogaland
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Tromsø
    • Serit Comtec
    • Datalink IT
    • ITstyring
    • ProData
    • CentPro
    • Impero IT
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Serit Logo
Søk
Close this search box.
  • Forside
  • Tjenester
  • Fagartikler
  • Referanser
  • Arrangementer
  • Aktuelt
  • Karriere
  • Om Serit
  • Ansatte
  • Nettbutikk
  • Kontakt
Meny
  • Forside
  • Tjenester
  • Fagartikler
  • Referanser
  • Arrangementer
  • Aktuelt
  • Karriere
  • Om Serit
  • Ansatte
  • Nettbutikk
  • Kontakt

Fagartikler

Hvordan kan systemutvikling effektivisere arbeidsprosesser?

Hvordan kan datavarehus bidra til god business intelligence?

Copilot Microsofts AI

Se alle

Referanser

Trofast og kompetent IT-leverandør i over 30 år

Digitalisering av Liøya barnehage

Serit bidro til kostnadsbesparende tiltak ved Lerøys oppdrettsanlegg

Se alle

Arrangementer

Frokostseminar – Utforsk mulighetene med Microsoft Copilot og kunstig intelligens

I Alta; Eksklusiv samling for kommuner!

Ledersamling velferdsteknologi, Alta

Se alle

Aktuelt

Comtec blir Serit Comtec

Serit Gruppen etablerer seg sentralt i Oslo

Nå er Serit også i Østfold

Se alle

Hvordan effektivisere bruk av mobilabonnement i bedriften? 

  • 25. april 2023

Mange bedrifter tar kostnaden for sine ansattes mobiler og mobilabonnement. Naturlig nok varierer det på både størrelsen og bransje på de ulike bedriftene, og derav hvilke behov de har. Det kan være utfordrende å vite hvilken løsning som passer best for din bedrift og dine ansatte. Heldigvis finnes det hjelp å få.

Telefoni for bedrifter tar for seg en stor og vesentlig del av alt som har med kommunikasjon å gjøre, både intern og ekstern. Tilgjengelighet er nøkkelordet når vi snakker om kommunikasjon. Ikke bare tilgjengelighet mellom de ansatte eller til kunder – men også til mobilnettet. Telefoni er en del av den viktige infrastrukturen i en bedrift og kan sys sammen med tjenester som for eksempel kundeservice og support.

Ha oversikt, alltid

Det er flere fordeler med å ha bedriftsløsning for telefoni. Da har du til enhver tid en erfaren person og et system å henvende deg til skulle det være noe. Noen som kan gi gode råd og anbefalinger, samt bistå med administrering av mobilabonnement i bedriften, og alt som er inkludert tjenesten telefoni.

Det fører med seg en rekke muligheter ved å ha mobilabonnement gjennom en IT-leverandør. Alle bedriftens ansatte får tilgang til et system hvor de kan gå inn å få oversikt over eget abonnement, samt ta ut rapporter og kalkyler på forbruk og kostnader. I tillegg vil én bestemt person i bedriften ha mulighet til å gå inn å endre abonnementer skulle behov endre seg.

Bilde viser en dame som holder en mobiltelefon, i tillegg til en macbook på et bord

Behov og bruksmønster

Alle ansatte har ulike behov og bruksmønster. Tjenester som er viktig for noen, kan være helt overflødige for andre. Da er det gunstig med frihet til å velge de tjenestene som er nyttige, og i samme slengen spare penger ved å kutte unødvendige tjenester. Noen ansatte trenger mye data, andre lite. Og for noen, er kanskje dekning det viktigste av alt.

Det kan være penger å spare ved å samle alle mobilabonnement i bedriften hos en ekstern leverandør. Det gir mulighet for å forhandle seg til bedre priser og avtaler, i tillegg til at selve driften av utstyr og abonnement forenkles. Det viktigste er at både bedriften og de ansatte får de riktige produktene, abonnementene og funksjonene som de trenger for å utføre sine arbeidsoppgaver.

Skreddersøm for din bedrift

Telenor og Telia er de to største nettoperatørene i Norge, og de dekker hele landet. Serit samarbeider med begge, i tillegg til nettoperatørene Unifon og Saga Mobil. Sistnevntes spesialitet er å skreddersy løsninger for bedrifter – enten det er et enkeltmannsforetak eller et stort konsern.

Gjennom et samarbeid mellom nettoperatører og IT-leverandører kan bedrifter få skreddersydd kommunikasjonsløsninger slik at det er optimalisert for den enkelte bedrift. Vi i Serit brenner for å skape digitale løsninger som holder for en moderne arbeidsplass. Vi setter opp forenklede systemer som hjelper deg slik at du kan gi dine kunder den beste servicen. Ta kontakt dersom du ønsker å høre mer om en moderne mobilløsning som kan tilpasses din bedrift.

Kontakt meg eller fyll ut skjemaet under

Serit Oslo

  • Richard Hægermark
  • richard.haegermark@serit.no
  • 928 92 894

Serit Oslo

  • Richard Hægermark
  • richard.haegermark@serit.no
  • 928 92 894

Serit Tromsø

  • Torgeir Solberg
  • torgeir.solberg@tromso.serit.no
  • 934 14 555

ITstyring

  • Tommy Rasmussen
  • tommy@itstyring.no
  • 997 10 997

Serit Eltele

  • Håvard R. Bellika
  • havard.bellika@eltele.serit.no
  • 906 01 645

Comtec

  • Thomas Sørensen
  • thomas@comtec.no
  • 908 78 008

Datalink IT

  • Jan I Christiansen
  • jc@datalinkit.no
  • 990 90 456

Serit Hålogaland

  • Asle Pedersen
  • asle.pedersen@harstad.serit.no
  • 992 87 070

Serit Itum

  • Olav Andreassen
  • olav.andreassen@itum.serit.no
  • 992 23 188

Serit Nidaros

  • Fride Skjefte
  • fride.skjefte@nidaros.serit.no
  • 404 82 140
Mats Indbjør

ProData

  • Mats Indbjør
  • mi@prodata.as
  • 464 44 445

CentPro

  • Thomas Ryste
  • thomas@centpro.no
  • 467 67 699

Kontakt meg eller fyll ut skjemaet

Kontaktskjema Oslo

Kontaktskjema Oslo

Kontaktskjema Tromsø

Kontaktskjema ITstyring

Kontaktskjema Eltele

Kontaktskjema Comtec

Kontaktskjema Datalink IT

Kontaktskjema Hålogaland

Kontaktskjema Itum

Kontaktskjema Nidaros

Kontaktskjema ProData Kirkenes

Kontaktskjema CentPro

Serit logo hvit
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, med 12 lokalkontorer. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner. Vårt fokus er å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder.

Smart IT. God jobbdag.

Smart IT. God jobbdag.

Navigasjon

Tjenester

Referanser

Aktuelt

Arrangementer

Kontakt oss

Finn nærmeste Serit kontor

Ansatte

Bli forhandler

Vil du bli en av oss?

Support

Om Serit

Etiske retningslinjer

Miljøfyrtårn

Bærekraftstrategi

Personvernerklæring

Nettbutikk

Nyhetsbrev

Nyhetsbrevpåmelding

Linkedin Youtube Facebook
Linkedin Youtube Facebook
Aruba
Microsoft
HP
Dell Platinum
Lenovo
Apple Reseller Autorisert 4
Fortinet
Samsung
logitech
Saga Hvit Liggende Logo
Aruba
Microsoft
HP
Dell Platinum
Lenovo
Apple Reseller Autorisert 4
Fortinet
Samsung
logitech
Saga Hvit Liggende Logo
Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å gjøre ditt besøk på nettstedet så godt som mulig. Ved å klikke på «Aksepter» godkjenner du alle informasjonskapsler. Hvis det er visse typer du ikke ønsker å godkjenne, kan du alltid gjøre endringer i innstillinger for informasjonskapsler.
Les mer om personvern.
Innstillinger for informasjonskapslerAkseptér
Personvern- og cookie-policy

Innstillinger for informasjonskapsler

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din mens du navigerer gjennom nettstedet. Ut av disse informasjonskapslene lagres informasjonskapslene som er kategorisert som nødvendige i nettleseren din, da de er avgjørende for å fungere med grunnleggende funksjoner på nettstedet. Vi bruker også tredjeparts informasjonskapsler som hjelper oss med å analysere og forstå hvordan du bruker dette nettstedet. Disse informasjonskapslene lagres bare i nettleseren din med ditt samtykke. Du har også muligheten til å velge bort disse informasjonskapslene. Men å velge bort noen av disse informasjonskapslene kan ha en innvirkning på nettleseropplevelsen din.
Nødvendige

Disse støtter opp under kjernefunksjonalitet knyttet til sikkerhet. Vi har vurdert disse som nødvendige, og de lagres derfor uten foregående samtykke.

Webanalyse og markedsføring

Informasjonskapsler for webanalyse og markedsføring brukes for å forstå hvordan besøkende bruker nettsiden. Disse informasjonskapslene gir opplysninger om antall besøkende, hvor trafikken kommer fra osv.

Lagre og godta