Hva kan vi hjelpe deg med?

Velkommen til Serit sitt kundesenter i Alta. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter, må du gjerne kontakte oss. Vi er her for å hjelpe deg.

Våre kunderådgivere er tilgjengelige for å sikre stabil og sikker drift.

Serit Elteles kundesenter gjør det enklere for deg som kunde. Det vil si at du skal kunne få hjelp på et og samme sted. Hvis vi ikke kan hjelpe deg med en gang, finner vi kjapt ut hvem som kan gjøre det og hvordan vi på kortest mulig tid kan løse ditt problem.

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Vi hjelper deg gjennom fjernstyring.

Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine på egen hånd, kan vi hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi «overtar» styringen av din maskin for feilretting.

Slik går du frem:

  • Klikk på Team Viewer logoen til høyre 
  • Da får du lastet ned klienten
  • Oppgi ID til konsulenten

Innmelding av feil og oppdrag:

Vi har et system for å holde oversikt på oppdrag, innmeldte feil og aktiviteter knyttet til dette. I dette systemet kan du selv melde inn saker og følge fremdriften.

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter (i prioritert rekkefølge):

  1. Beskrivelsen av problem eller oppdrag sendes til post@eltele.serit.no
  2. Innmelding av sak direkte i vårt sakssystem (for registrerte brukere)
  3. Telefon: 40 01 63 00

Historikken på alle gjeldende og tidligere saker med svar finner du her.