Hva kan vi hjelpe deg med?

Velkommen til vårt kundesenter i Bergen. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.
Send oss en henvendelse på kontakt@idrift.serit.no eller chat med oss her.

Innmelding av feil og oppdrag

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter:

  1. Telefon: + 47 53 47 22 00
  2. Beskrivelse av problem eller oppdrag sendes til support@idrift.serit.no
  3. Chat
  4. Innmelding av sak direkte i vår ConnectWise Portal (for registrerte brukere)

Alle saker blir registrert i vårt sakssystem hvor du som kunde blir holdt oppdatert på sak og fremdrift.

Fjernstyring

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi «overtar» styringen av din maskin for feilretting.
Ta kontakt med oss på chat eller support@idrift.serit.no og be om fjernstyring.

Kjøpshenvendelser og ønsker

Har du behov for ny PC eller annet utstyr? Kanskje har du behov for råd og veiledning eller å få laget spesialtilpasset program?
Vi kan bistå med: