Hva kan vi hjelpe deg med?

Velkommen til Serit Fjordane IT sitt kundesenter i Gaupne. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – så ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Datasenter innlogging:

Provide og Provide Reserve, klikk på Citrix logoene nedenfor. Provide Webmail, klikk her

Provide

Provide Reserve

Innmelding av feil og oppdrag:

Vi har et system for å holde oversikt på oppdrag, innmeldte feil og aktiviteter knyttet til dette. I dette systemet kan du selv melde inn saker og følge fremdriften.

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter (i prioritert rekkefølge):

  1. Beskrivelse av problem eller oppdrag sendes til support@fjordane.serit.no
  2. Innmelding av nye saker og oppfølging av saker innmeldt etter 01. oktober 2019 i vår nye kundeportal (for registrerte brukere)
  3. Oppfølging av saker innmeldt før 01.oktober 2019 i vår gamle kundeportal (for registrerte brukere)
  4. Telefon kundesenter: 97 56 56 56

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring.

Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi kanskje hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi “overtar” styringen av din maskin for feilretting.

Slik går du frem:

  • Klikk på Team Viewer logoen til høyre 
  • Da får du lastet ned klienten
  • Oppgi ID til konsulenten