Hva kan vi hjelpe deg med?

Velkommen til Serit sitt kundesenter i Harstad. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – så ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Våre kunderådgivere er tilgjengelige for å sikre stabil og sikker drift.

Serit Harstad har etablert en servicedesk som skal gjøre det lettere for deg som kunde. Det vil si at du skal kunne få hjelp ved ett kontaktpunkt hos oss. Hvis vi på servicedesk ikke kan hjelpe deg med en gang, finner vi raskt ut hvem som kan utføre oppdraget, og hvordan vi kan løse ditt problem.

Vi kan hjelpe deg med: Bestillinger – Oppdragshåndtering – Support – Logistikk – Salg

Innmelding av feil og oppdrag:

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter:

  1. Beskrivelse av problem eller oppdrag sendes til:  support@harstad.serit.no
  2. Bestillinger tas via vår nettbutikk eller til e-post: salg@harstad.serit.no
  3. Telefon : +47 77 00 27 50

Innmelding av driftsproblemer for datasenterkunder

Ved kritisk driftsstans ring døgnbemannet vakttelefon på telefon + 47 99 25 19 11

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring.

Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi kanskje hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi «overtar» styringen av din maskin for feilretting.

Slik går du frem:

  • Klikk på Team Viewer logoen til høyre 
  • Da får du lastet ned klienten
  • Oppgi ID til konsulenten