Hva kan vi hjelpe deg med?

Velkommen til vårt kundesenter på Os. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.
Send oss en henvendelse på kontakt@idrift.serit.no eller chat med oss her.

Innmelding av feil og oppdrag

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter:

  1. Telefon: + 47 56 30 39 30
  2. Beskrivelse av problem eller oppdrag sendes til support@idrift.serit.no
  3. Chat
  4. Innmelding av sak direkte i vår ConnectWise Portal (for registrerte brukere)

Alle saker blir registrert i vårt sakssystem hvor du som kunde blir holdt oppdatert på sak og fremdrift.

Fjernstyring

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi «overtar» styringen av din maskin for feilretting.
Ta kontakt med oss på chat eller support@idrift.serit.no og be om fjernstyring.

Kjøpshenvendelser og ønsker

Har du behov for ny PC eller annet utstyr? Kanskje har du behov for råd og veiledning eller å få laget spesialtilpasset program?
Vi kan bistå med: