Hva kan vi hjelpe deg med?

Velkommen til Serit sitt kundesenter i Sandefjord. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – så ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Innmelding av feil og oppdrag:

Vi har et system for å holde oversikt på oppdrag, innmeldte feil og aktiviteter knyttet til dette. I dette systemet kan du selv melde inn saker.

Innmelding av ny saker kan skje på en av følgende måter (i prioritert rekkefølge):

  1. Beskrivelse av problemet eller oppdrag sendes til: kundesenter@serit-skagerak.no 
  2. Innmelding av sak direkte i vårt system: sos@serit-skagerak.no
  3. Telefon: + 47 33 45 00 45

Slik går du frem for å benytte fjernstyringsverktøyet:

  1. Klikk på Bomgar logoen til høyre
  2. Velg servicedesk – Serit Skagerak
  3. Trykk «Click here» for å starte sesjon med support