Hva kan vi hjelpe deg med?

Velkommen til Serit sitt kundesenter i Sortland. Her har vi samlet alt av nyttig informasjon slik at du kan få hjelp og finner svar på det du lurer på. Skulle du ikke finne det du leter etter – så ta kontakt med oss. Vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.

Våre kunderådgivere er tilgjengelige for å sikre stabil og sikker drift.

Serit Sortland har etablert et kundesenter som skal gjøre det lettere for deg som kunde. Det vil si at du skal kunne få hjelp ved ett kontaktpunkt hos oss. Hvis vi ikke kan hjelpe deg med en gang, finner vi raskt ut hvem som kan utføre oppdraget og hvordan vi kan løse ditt problem.

Vi kan hjelpe deg med: Bestillinger – Oppdragshåndtering – Support – Logistikk – Salg

Innmelding av feil og oppdrag:

Vi har et system for å holde oversikt på oppdrag, innmeldte feil og aktiviteter knyttet til dette. I dette systemet kan du selv melde inn saker og følge fremdriften.

Innmelding av nye saker kan skje på en av følgende måter (i prioritert rekkefølge):

  1. Beskrivelse av problem eller oppdrag sendes til support@harstad.serit.no
  2. Innmelding av sak direkte i vår SelfService Portal (for registrerte brukere)
  3. Telefon: +47 77 00 27 50

Innmelding av driftsproblemer for datasenterkunder

Ved kritisk driftsstans ring døgnbemannet vakttelefon på telefon + 47 99 25 19 11

Finner du ikke ut av dine IT-problemer? Da kan vil hjelpe gjennom fjernstyring.

Dersom du ikke finner ut av IT-problemene dine kan vi kanskje hjelpe deg gjennom fjernstyring. Det betyr at du godkjenner at vi «overtar» styringen av din maskin for feilretting.

Slik går du frem:

  • Klikk på Team Viewer logoen til høyre 
  • Da får du lastet ned klienten
  • Oppgi ID til konsulenten