Velg dokumenthåndteringsløsninger fra Serit. Vi leverer bransjeledende dokumenthåndteringsløsninger tilpasset din bedrifts behov.

Dokumenthåndteringsløsninger for små og mellomstore bedrifter

Enten du har enkle utskrift- og skannebehov eller trenger dokumenthåndteringsløsninger med stor kapasitet, tilpasser vi løsningen til deg. Vi tar hånd om alt fra valg av riktig utstyr til skannerløsninger og tilhørende programvare. Trenger du hjelp til effektivisering av skanneflyter, effektiv gjenfinning av dokumenter på server eller tilgang på bildeprinter har vi de riktige løsningene og kompetansen.

Derfor skal du velge kopi, print og skan fra Serit

Serit tilbyr både kjøp og leasing av produkter og programvare, gjennomgang av dagens dokumentløsninger i samarbeid med deg som kunde og om ønskelig serviceavtaler som dekker alt.

Våre ansatte har høy kompetanse på nettverk og oppkobling av kopimaskiner og printere, og kan i samarbeid med deres IT-avdeling bidra ved implementering i nettverk.

Hos oss er du i trygge hender, og du får den løsningen som er tilpasset dine ønsker og behov.

Kontakt Serit i dag om du trenger løsninger for print, scan, kopi og dokumenthåndtering.