Skip to content
Serit Logo
  • Tjenester
  • Infosenter
  • Kontakt
  • Ansatte
  • Karriere
Meny
  • Tjenester
  • Infosenter
  • Kontakt
  • Ansatte
  • Karriere
Søk
Lukk
  • Support Support Ikon
    • Comtec
    • Datalink IT
    • ITstyring
    • Serit Eltele
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Hålogaland
    • Serit Oslo
    • Serit Tromsø
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Meny
  • Support Support Ikon
    • Comtec
    • Datalink IT
    • ITstyring
    • Serit Eltele
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Hålogaland
    • Serit Oslo
    • Serit Tromsø
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Serit Logo
  • Tjenester

    Tjenester

    • Datasenter
    • Datasikkerhet
      • Serit Sikker Ansatt
    • Forretningsanalyse
    • IT-infrastruktur
    • Klientdrift
    • Microsoft
    • Møterom
    • Servicedesk
      • Servicedesk som en tjeneste
    • Telefoni
    • Utvikling

    Bransjer

    Havbruk

    Velferdsteknologi

    Kommune

    Bygg og anlegg

  • Infosenter

    Fagartikler

    Optimaliser din IT-hverdag

    Hvordan unngå at data kommer på avveie?

    Hvilken Microsoft-lisens er riktig for min bedrift?

    Telefoni for bedrift, hva er den beste løsningen?

    Se alle

    Referanser

    IT-tjenester i praksis

    Digitalisering av Liøya barnehage

    Serit bidro til kostnadsbesparende tiltak ved Lerøys oppdrettsanlegg

    Slik unngår Torghatten Nord omsetningssvikt om bord på sine ferger og hurtigbåter

    Se alle

    Arrangementer

    Kommende arrangementer

    Frokostseminar: Utnytt mulighetene i Microsoft

    Se alle

    Aktuelt

    Siste nyheter fra Serit Gruppen

    Ledige stillinger i Serit Itum

    11. november 2022

    Sikkerhetskultur satt i system

    4. oktober 2022

    Nordmenn dårligst på å beskytte e-post

    21. juni 2022

    Se alle

  • Kontakt
  • Ansatte
  • Karriere
Søk
Lukk
  • Support Support Ikon
    • Comtec
    • Datalink IT
    • ITstyring
    • Serit Eltele
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Hålogaland
    • Serit Oslo
    • Serit Tromsø
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Meny
  • Support Support Ikon
    • Comtec
    • Datalink IT
    • ITstyring
    • Serit Eltele
    • Serit Itum
    • Serit Nidaros
    • Serit Hålogaland
    • Serit Oslo
    • Serit Tromsø
  • Nettbutikk Nettbutikk Ikon
Serit Logo
Søk
Lukk
  • Forside
  • Tjenester
  • Fagartikler
  • Referanser
  • Arrangementer
  • Aktuelt
  • Karriere
  • Om Serit
  • Ansatte
  • Nettbutikk
  • Kontakt
Meny
  • Forside
  • Tjenester
  • Fagartikler
  • Referanser
  • Arrangementer
  • Aktuelt
  • Karriere
  • Om Serit
  • Ansatte
  • Nettbutikk
  • Kontakt

Fagartikler

Hvordan unngå at data kommer på avveie?

Hvilken Microsoft-lisens er riktig for min bedrift?

Telefoni for bedrift, hva er den beste løsningen?

Se alle

Referanser

Digitalisering av Liøya barnehage

Serit bidro til kostnadsbesparende tiltak ved Lerøys oppdrettsanlegg

Slik unngår Torghatten Nord omsetningssvikt om bord på sine ferger og hurtigbåter

Se alle

Arrangementer

Frokostseminar: Utnytt mulighetene i Microsoft

Se alle

Aktuelt

Ledige stillinger i Serit Itum

Sikkerhetskultur satt i system

Nordmenn dårligst på å beskytte e-post

Se alle

Telefoni for bedrift, hva er den beste løsningen?

  • 14. desember 2022

Tradisjonell telefoni for bedrift har utviklet seg fra gammeldagse sentraler til moderne IT-løsninger som skal fungere sammen. Før var det kun fasttelefoner som gjaldt, og det sto en på hvert eneste kontor. Nå går alle rundt med mobiltelefon i lomma, og man kan ringe både via abonnement, softphone app, og via Teams. Tidene har forandret seg.

Hva inngår i tjenesten?

Hva handler det egentlig om når det snakkes om telefoni for bedrift? Det er mobile løsninger, fasttelefoni i skyen, Teams med telefoni – egentlig alt som handler om kommunikasjon. Nå mer enn før, stiller vi krav til operatørene. Vi krever sikkerhet, dekning, skylagring og kundeservice døgnet rundt. Men i en hverdag hvor vi er vant til å være påkoblet og tilgjengelig til enhver tid, er det kanskje ikke så rart at kravene øker. Det viktigste er å ha på plass en løsning som tilfredsstiller bedriftens krav.

Telefoni er en del av infrastrukturen i en bedrift, og er den viktigste kommunikasjonsmetoden. Nå for tiden kommuniserer de fleste via mobiltelefoner eller Microsoft Teams. Men, det finnes fremdeles sentralbordtjenester som fungerer i beste velgående. Hos legekontor, for eksempel. I slike bedrifter er det svært viktig å ha utstyr og løsninger som fungerer. Både for de som jobber der, men også for de som tar kontakt.

Bilde illustrerer telefoni for bedrift

Hva er den beste løsningen?

Den beste løsningen er den som møter din bedrifts behov. For noen kan dekning på mobilen være en avgjørende faktor, mens for andre er det tilstrekkelig med datamengde. Telefoni-tjenesten er for bedrifter som har behov for intern og ekstern kommunikasjon i en eller annen form. Et tapt anrop kan bety et tapt salg, så sørg for å være tilgjengelig for kundene dine.

Serit vet hva du trenger

Moderne IT-løsninger er praktiske, men også komplekse. Derfor krever de koordinerte leveranser. Da er det greit å få assistanse av noen som har kompetanse og erfaring på feltet. Serit har konsulenter med nesten 40 år i bransjen. Vi vet hva en god løsning er, både fra vårt og fra kundens perspektiv. Det aller viktigste er at du og din bedrift får det dere har behov for. Vi skreddersyr løsninger dersom det er mest hensiktsmessig, men leverer også standardløsninger for de som ønsker det.

Vi leverer de fleste mobiltelefoner, samt tilleggsutstyr som deksel, ladere, kabler, hodetelefoner, og konferansehøytalere som fungerer via Bluetooth. Til fasttelefoni kan vi skaffe det meste av utstyr skulle dere trenge det. Videre tilbyr vi våre kunder backup av enheter og applikasjoner, samt full administrasjon og driftsløsning. Lurer du på hvordan dere kan effektivisere og få på plass en god telefonløsning? Ta kontakt med oss, så finner vi ut av det sammen.

Kontakt meg eller fyll ut skjemaet under

Serit Oslo

  • Richard Hægermark
  • richard.haegermark@serit.no
  • 928 92 894

Serit Oslo

  • Richard Hægermark
  • richard.haegermark@serit.no
  • 928 92 894

Serit Tromsø

  • Torgeir Solberg
  • torgeir.solberg@tromso.serit.no
  • 934 14 555

Serit ITstyring

  • Tommy Rasmussen
  • tommy@itstyring.no
  • 997 10 997

Serit Eltele

  • Håvard R. Bellika
  • havard.bellika@eltele.serit.no
  • 906 01 645

Serit Comtec

  • Thomas Sørensen
  • thomas@comtec.no
  • 908 78 008

Serit Datalink IT

  • Jan I Christiansen
  • jc@datalinkit.no
  • 990 90 456

Serit Hålogaland

  • Asle Pedersen
  • asle.pedersen@harstad.serit.no
  • 992 87 070

Serit Itum

  • Olav Andreassen
  • olav.andreassen@itum.serit.no
  • 992 23 188

Serit Nidaros

  • Fride Skjefte
  • fride.skjefte@nidaros.serit.no
  • 404 82 140
Mats Indbjør

Serit ProData

  • Mats Indbjør
  • mi@prodata.as
  • 464 44 445

Kontakt meg eller fyll ut skjemaet

Kontaktskjema Oslo

Kontaktskjema Oslo

Kontaktskjema Tromsø

Kontaktskjema ITstyring

Kontaktskjema Eltele

Kontaktskjema Comtec

Kontaktskjema Datalink IT

Kontaktskjema Hålogaland

Kontaktskjema Itum

Kontaktskjema Nidaros

Kontaktskjema ProData Kirkenes

Serit logo hvit
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, med 12 lokalkontorer. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner. Vårt fokus er å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder.

Smart IT. God jobbdag.

Smart IT. God jobbdag.

Navigasjon

Tjenester

Referanser

Aktuelt

Arrangementer

Kontakt oss

Finn nærmeste Serit kontor

Ansatte

Bli forhandler

Vil du bli en av oss?

Support

Om Serit

Etiske retningslinjer

Miljøfyrtårn

Bærekraftstrategi

Personvernerklæring

Nettbutikk

Nyhetsbrev

Nyhetsbrevpåmelding

Linkedin Youtube Facebook
Linkedin Youtube Facebook
Aruba
Microsoft
HP
Dell Platinum
Lenovo
Apple Reseller Autorisert 4
Fortinet
Samsung
logitech
Saga Hvit Liggende Logo
Aruba
Microsoft
HP
Dell Platinum
Lenovo
Apple Reseller Autorisert 4
Fortinet
Samsung
logitech
Saga Hvit Liggende Logo
Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å gjøre ditt besøk på nettstedet så godt som mulig. Ved å klikke på «Aksepter» godkjenner du alle informasjonskapsler. Hvis det er visse typer du ikke ønsker å godkjenne, kan du alltid gjøre endringer i innstillinger for informasjonskapsler.
Les mer om personvern.
Innstillinger for informasjonskapslerAkseptér
Personvern- og cookie-policy

Innstillinger for informasjonskapsler

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din mens du navigerer gjennom nettstedet. Ut av disse informasjonskapslene lagres informasjonskapslene som er kategorisert som nødvendige i nettleseren din, da de er avgjørende for å fungere med grunnleggende funksjoner på nettstedet. Vi bruker også tredjeparts informasjonskapsler som hjelper oss med å analysere og forstå hvordan du bruker dette nettstedet. Disse informasjonskapslene lagres bare i nettleseren din med ditt samtykke. Du har også muligheten til å velge bort disse informasjonskapslene. Men å velge bort noen av disse informasjonskapslene kan ha en innvirkning på nettleseropplevelsen din.
Nødvendige

Disse støtter opp under kjernefunksjonalitet knyttet til sikkerhet. Vi har vurdert disse som nødvendige, og de lagres derfor uten foregående samtykke.

Webanalyse og markedsføring

Informasjonskapsler for webanalyse og markedsføring brukes for å forstå hvordan besøkende bruker nettsiden. Disse informasjonskapslene gir opplysninger om antall besøkende, hvor trafikken kommer fra osv.

Lagre og godta

Please share your location to continue.

Check our help guide for more info.

share your location