Ønsker du et arbeidsverktøy som effektiviserer samarbeid internt i din bedrift? Et verktøy som tilrettelegger for god informasjonsflyt og gir full oversikt over dokument, prosjekt, kunder og avviksbehandling? Et verktøy som gjør deg trygg på hvem som har tilgang til hvilke dokument? Da bør du se nærmere på DROPS SharePoint. Sikre  en effektiv arbeidsdag til en fornuftig pris.

Serit har forenklet SharePoints gode rammeverk og laget en brukervennlig løsning både for sluttbruker og administrator. Løsningen gir deg dokumenthåndtering med enkel og sikker tilgangshåndtering, kunderegister, prosjektoversikt, avvikshåndtering, håndbøker og egne områder for dokumentmaler og systemdokument. Løsningen er sømløst integrert med Microsoft Office produkt som Word, MS Project, etc.

DROPS
10 brukere
kr. 249
pr. bruker per måned

I tillegg til prisene over tilkommer en engangs oppstartskostnad på kr. 9.900.
Tilpasninger og integrasjoner kan lages basert på bedriftens behov. Dette prises i eget prosjekt. Alle priser er eksklusiv MVA.

DROPS
11-49 brukere
kr. 199
pr. bruker per måned

I tillegg til prisene over tilkommer en engangs oppstartskostnad på kr. 9.900.
Tilpasninger og integrasjoner kan lages basert på bedriftens behov. Dette prises i eget prosjekt. Alle priser er eksklusiv MVA.

DROPS
50-99 brukere
kr. 129
pr. bruker per måned

I tillegg til prisene over tilkommer en engangs oppstartskostnad på kr. 9.900.
Tilpasninger og integrasjoner kan lages basert på bedriftens behov. Dette prises i eget prosjekt. Alle priser er eksklusiv MVA.

DROPS
100+ brukere
kr. 79
pr. bruker per måned

I tillegg til prisene over tilkommer en engangs oppstartskostnad på kr. 9.900.
Tilpasninger og integrasjoner kan lages basert på bedriftens behov. Dette prises i eget prosjekt. Alle priser er eksklusiv MVA.

DROPS gir deg

  • Brukervennlig meny for administrator og bruker
  • Enkel og oversiktlig tilgangsstyring
  • Dokumenthåndtering. Eget sted for maler og systemdokument
  • Tilgangstyrte prosjektområder
  • Kunderegister (CRM)
  • Avvikshåndtering
  • Personal- og HMS-håndbøkerangstyrte prosjektområder

DROPS integrasjoner og tilpasninger

DROPS SharePoint kan integreres mot eksisterende ERP-løsning for uthenting av nøkkelinformasjon eller tilpasses til de behov din bedrift måtte ha. Ta kontakt for en demonstrasjon eller les mer om pris og de ulike funksjonalitetene under demonstrasjonsvideoen (husk lyd).

Se også informasjonsnettside om Drops SharePoint her

Kontakt oss for en uforpliktende prat om hvilken løsning som passer din virksomhet.

Arbeid lokalt

Med OneDrive for Business kan alle dokumentbibliotek synkroniseres til lokal PC. Dokumenter vil da være tilgjengelig for deg selv om du ikke har internett tilgang. Synkronisering med DROPS gjøres når internett igjen er tilgjengelig. Oppgaver tilknyttet prosjekt synkroniseres med Outlook og MS Project Pro (dersom bedriften din benytter dette) slik at du også kan arbeide herfra.

DROPS prosjektstyring

Gjennom ulike prosjektrapporter gir DROPS SharePoint deg totaloversikten du trenger. Ett enkelt startbilde viser deg status på alle prosjekt. Her kan du filtrere og sortere på status, avdeling, prosjekttype med mer. Løsningen gir deg også oversikt over oppgaver på tvers av prosjekt i en og samme liste.
I kombinasjon med Microsoft Project Pro vil du kunne få detaljert prosjektstyring i din bedrift.

DROPS avvikshåndtering

Alle bedrifter ønsker å forbedre sine prosesser. DROPS SharePoint gir deg et verktøy for registrering og behandling av avvik. Alle ansatte kan registrere avvik, men de behandles og avsluttes sentralt. Egne oppfølgingsoppgaver kan knyttes opp til hvert enkelt avvik. Avvik kan knyttes opp mot avdeling, prosjekt eller dokument.

DROPS forside/intranett

I DROPS SharePoint kan din bedrift enkelt vise nyttig informasjon for ansatte. En god del valg er allerede inkludert i installasjonskostnadene, men om du har andre behov tilpasser vi forsiden slik du ønsker. Valgmulighetene er mange. Du har også mulighet til å tilpasse forsider på avdeling og prosjekt.

Add-ins

Med våre add-ins program, som følger med løsningen, er det enkelt for alle å lagre og indeksere ett eller flere dokument til Drops. Vår Outlook add-in gjør det mulig for deg å enkelt lagre en eller flere e-poster direkte fra Outlook og inn i prosjekt eller på kunde. Denne løsningen forhindrer dobbeltlagring dersom flere ansatte i bedriften har mottatt samme e-post. DROPS SharePoint effektiviserer på denne måten arbeidet med prosjekt ettersom all relevant informasjon er tilgjengelig for alle prosjektmedlemmer.

Kontakt Serit i dag dersom du ønsker et effektiv dokumenthåndtering til fornuftig  pris