Fremhevet bilde

Mobil som en tjeneste

Mobil som en tjeneste er en løsning som ivaretar ditt behov for stabile og trygge mobilløsninger. Tjenesten settes opp etter ønsker og behov, men er samtidig basert på beste praksis med hensyn til sikkerhet og brukervennlighet.

Tjenesten passer for alle bedrifter med mobiler og nettbrett for sine ansatte – og kan settes opp for de med eksisterende utstyr samt for de som ønsker å kjøpe eller lease utstyr. Med en god mobilpolicy i bunn kan du velge mellom å kjøpe de mobile enhetene på forhånd, betale en fast lav månedspris for utstyret – eller velge second-hand utstyr som vil være er et mer økonomisk og ikke minst bærekraftig valg. Tjenesten sørger for at alle de mobile enhetene settes opp med gode sikkerhet og backup-rutiner.

Hvorfor?

De mobile enhetene blir stadig viktigere arbeidsverktøy for mange. Mobiler og nettbrett blir brukt i arbeidet i mye større grad enn tidligere. Derfor er det viktig at vi anerkjenner dette utstyret som en viktig og sårbar del av bedriftens eie – og inkluderer dette når man ser på bedriftens sikkerhetskultur.

En mobil og et nettbrett med tilgang til bedriftens OneDrive, Outlook og Teams med flere applikasjoner – vil være sårbare for ulike type angrep som for eksempel tyveri og hacking.

Serit Møre ønsker å sikre at våre kunder kan ivareta sikkerheten uten at det skal gå på bekostning av effektivitet og samhandling.

Mobil som en tjeneste:

  • En løsning som er satt opp etter deres ønske og behov
  • Egen kontaktperson som administrerer og optimaliserer abonnement og mobile enheter.
  • Tilgang på låneutstyr dersom telefon eller nettbrett blir ødelagt/tapt.
  • Mobile enheter som blir satt opp med gode sikkerhet- og backup-rutiner.
  • Valg mellom markedets beste bedriftsabonnement hos Telenor eller Telia.
  • Pris fra 29,- per bruker, per måned.

Kom i gang med Mobil som en tjeneste!

Kontakt oss gjerne for mer informasjon