Fremhevet bilde

Serit Visma Support

Serit Visma Support er en supporttjeneste, bemannet av sertifiserte Visma-fagkonsulenter. Alle med en Visma-løsning kan kontakte Serit Visma Support. Åpen mellom 08:00-16:00 alle hverdager.

Vi tilbyr god support på Visma-løsninger

En effektiv virksomhetsstyring er i dag helt avhengig av velfungerende løsninger. Kontroll på regnskap og økonomi krever riktig tilpasset system og kompetanse satt i system med bedriftens virksomhet. Enkel tilgang på kompetanse knyttet til support og rådgivning er avgjørende og gjør hverdagen enklere for de ansatte.  

Økonomifaget omfatter mange tema som kan være krevende å håndtere. Faktura,  e-faktura, bankintegrasjon, betaling, purring, inkasso, rapportering, konsernregnskap, anleggsregistrering, lønn, reise og utlegg, timeregistrering, ferie og fravær, godkjenning, prosjektstyring, prosjektregnskap samt spørsmål om integrasjoner er eksempel på områder som det kan være behov for både hjelp og råd i en hektisk hverdag.

Serit Visma Support

Serit Visma Support er en supporttjeneste, bemannet av sertifiserte Visma-fagkonsulenter. Alle med en Visma-løsning kan kontakte Serit Visma Support.

Kunder med supportavtale kan også følge status på sine saker i Serit Visma Support sin portal som viser oppdatert status på kundens saker samt historikk på tidligere saker. Vi anbefaler alle å inngå en supportavtale som innebærer en rekke fordeler:

  • Direkte tilgang til sertifiserte fagkonsulenter for support og rådgivning.
  • Prioritet ved henvendelser.
  • Garantert svartid i egen kundeportal.
  • Kunder får 1 time fri support/rådgivning inkludert pr. mnd.
  • Regnskapsbyrå får 3 timer fri support/rådgivning inkludert pr. mnd.
  • Årlig statusmøte med fokus på forbedringer og videreutvikling.
  • Fjernstyring er inkludert.

Kontakt oss her:

Registrer sak via telefon

Ring Serit Visma Support på +47 480 16 777 (For kunder uten supportavtale faktureres det løpende.)

Registrer sak via portal

Her får dere tilgang til egen portal hvor dere kan sende inn saker og ha dialog med våre konsulenter.

Registrer sak via e-post

Send inn sak på e-post: support.visma@more.serit.no For kunder uten supportavtale faktureres det løpende.