Serit | Smart IT. God jobbdag! / Servicedesk / Serit servicedesk
Med Serit Servicedesk som tjeneste sørger vi for at ditt IT-miljø fungerer. Når noe går galt, er vi der for deg.
Serit Servicedesk er ditt problemløsende kontaktpunkt for å melde om feil, driftsforstyrrelser og andre IT-relaterte henvendelser. Vi sikrer en effektiv og sikker drift for deg og dine ansatte. Vi garanterer rask saksbehandlingstid med fjernhjelp og selvbetjeningsportal for oppfølging av saker. Saker kan registreres via telefon, epost og via webportal.
Servicedesken sin primære oppgave er feilretting, leveranser og å svare på spørsmål fra brukerne. Vår servicedesk har ett tett samarbeid med konsulentapparatet for på-stedet-oppdrag samt eskalering av henvendelser.
Du velger selv hvilken grad av tilgjengelighet du trenger fra vår servicedesk. Servicedesken er åpen i normal arbeidstid på hverdager, men kan utvides opptil 24/7. Saker kan registreres hele døgnet via e-post og web.
Servicedesk kan bestilles som egen tjeneste på nivåene Basic, Standard og Premium, eller i kombinasjon med våre øvrige tjenester. Avhengig av avtalt nivå kan Servicedesk fungere som SPOC (Single Point Of Contact) for alle dine IT-relaterte supportspørsmål, også for tjenester levert av tredjeparter. Da får du kun et nummer du må forholde deg til for all IT-support.
Ikke nøl å ta kontakt med oss.
Du finner kontaktskjema nedenfor.
Serit er en av Norges største selvstendige IT-grupper, med 12 lokalkontorer. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse og av å bygge nære relasjoner. Vårt fokus er å gjøre IT til et konkurransefortrinn for våre kunder.
Smart IT. God jobbdag.