Serit Nidaros ble etablert i 2004 og har bygd et økonomisk solid selskap med trofaste kunder. Vi er sterkt opptatt av lokal tilstedeværelse i Trøndelag. Vi bygger nære relasjoner til våre kunder, slik at vi sammen bygger IT til et konkurransefortrinn for vår kunder. Våre kunder er både små og store private virksomheter i Midt-Norge innenfor bransjer som velferd, havbruk og transport.
Serit Nidaros er med i Serit AS, Norges største IT-gruppe og er landsdekkende med våre 15 lokalkontor. Gjennom samarbeidet i gruppen og rundt 150 medarbeidere har vi tilgang på kompetanse og erfaring som gjør oss til en totalleverandør for de fleste typer bedrifter.
Dine arbeidsoppgaver:
I denne stillingen vil du være våre kunders første kontaktpunkt for kundestøtte. Primære arbeidsoppgaver vil være teknisk support via telefon, e-post og via sakssystem. Dette innebærer blant annet feilsøking på klient, installasjon av programvare, Microsoft 365 support, support på nettverk, driftsoppgaver m.m.
Ved behov vil du også reise ut til kunden for å bistå på dere lokasjon i Trondheim eller Trøndelag. Det er derfor et krav at du innehar førerkort for bil.
Har du spørsmål eller vil høre mer om stillingen?
Har du spørsmål eller noe du lurer på er det bare å ta kontakt. Kontaktperson hos oss er vår konsulentleder,
Per-Andreas Drevvatne. Vi ser frem til å høre fra deg.